onsdag 1. april 2009

Sandvika VGS.


Etter å ha hatt om reklame en liten stund i norsken, var det på tide for oss å lage vår egen lille reklame film, om ingenting mindre, men om Sandvika vgs.

Vi ble delt inn i grupper på fem eller seks. Jeg kom på gruppe med Elen, Farhiya, Daniel og Eirik. Jeg har jobbet på gruppe med noen av de andre før, så jeg var ganske sikker på at dette ville gå greit. Vi hadde ganske mange ideer fra starten av, og det virket ikke som om samarbeid ville bli noe problem. Vi bestemte oss for å lage en film, men vi fant til slutt at det heller durde bli en photostory. Med tanke på at dette skulle være en informasjonsfilm om skolen, visste vi at det kom til være litt vanskligere å inkludere mye av reklameinfoen i tillegg til generell info om skolen.

Vi bestemte oss for å ta MANGE bilder av skolen og eleven, og tilslutt sett det sammen til en photostory. Sluttprduktet ble ganske bra, men det kunne ha vært mer informasjon . Jeg syntes at hele storyen ga et veldig avslappet og fint inntrykk av skolen. Vi kunne sikkert ha fått med oss me, hvis vi valgte å ha en film. Noen grupper som jeg syntes gjorde en god jobb med oppgaven, var gruppe 1, fordi de hadde en veldig bra redigert og informativ film. Håper de vinner hele greia!
Bildet er hentet fra

Ingen kommentarer: